20.5.13

00100010


Pfff... Monday.... aaaarrrgg!!

This is the Outfit I chose for my faculty celebration at lunch last friday. A white shirt with Jeans is
ALWAYS a good choice! =) But, as you may know I like giving the outfit some kind of "touch", this
time the item that makes the difference is absolutely my flared jeans. I also chose this bag I bought in
Zara last week. It was out of stock in physical shops so having a look on the online store I saw it and it
was on offer from 39'95 to 29'95€ !!! It's going to be my summer bag! Because it's sooooo beautiful!!
Don't you think? ;)
Have a happy week!!

Buenos dias!! Ya es lunes! Aaaargg!

Este es el conjunto que elegí el viernes para la celebración a medio día del patrón de mi Escuela. Una
camisa blanca con jeans SIEMPRE es una buena opción!! =) Pero como sabeis, me gusta darle un
"toque" al look. En esta ocasión la diferencia la marca ante todo el pantalón de campana y además
incluí este clutch de Zara que compré la semana pasada. En tienda estaba completamente agotado y el
otro día echando un vistazo online lo vi y no me lo pensé dos veces: juraría que antes costaba 39'95€ y
ahora solo 29'95€ !!! Va a ser mi bolso del verano, ya vereis! ;) Y es que es taaan bonito!! Verdad?
¡¡Buen comienzo de semana!!











Shirt ZARA  New Season
Flared Jeans PRIMARK fw 2011
Wedges MANGO fw 2011
Bag ZARA New Season
Necklace SFERA New Season

xxx
R.


1 comentario:

  1. Me encanta que se vuelva a llevar la campana!! :)

    ResponderEliminar

No te cortes, ¡¡comenta!! ;) // Go on and comment!! ;)